REPARATION

HVORDAN FORHOLDER DU DIG, HVIS UHELDET ER UDE
Ved daglig brug samler dine høreapparater snavs, fugt, svedpartikler og støv. Det kan derfor blive nødvendigt at sende apparaterne til reparation.
HVIS HØREAPPARATET IKKE VIRKER
Check først, om batteriet virker – evt. ved at afprøve det i et fungerende høreapparat. Undersøg samtidig, at lydudgangen er fri for snavs/ørevoks.
Hvis høreapparatet stadig ikke virker, bedes du kontakte din høreklinik, der vil vurdere, om høreapparatet skal indsendes til reparation.

Find din klinik her
INDSENDELSE AF HØREAPPARAT
Vi beder dig emballere høreapparatet i en hård æske og sende det i en boblekuvert som værdibrev. Risiko og ansvar ved forsendelse til Widex ligger hos afsender.
Vedlæg en beskrivelse af høreapparatets fejl samt navn, adresse, telefonnummer og evt. e-mail. Alt bedes skrevet med blokbogstaver.

Pakken sendes til:
Widex Nordic
Att: Reparationsafdelingen
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Ønsker du ikke at sende dit høreapparat, kan det også indleveres og afhentes ved personlig henvendelse til Widex Service Center.

REPARATIONSTIDER
Reparationstiden er som standard 3 arbejdsdage ekskl. forsendelse til og fra Widex. Ved defekt skal og defekte ørepropper tillægges yderligere 4 arbejdsdage.

Vi tilbyder også ekspres-reparationer, hvor dit høreapparat bliver repareret, mens du venter. En ekspres-reparation koster 500 kr. pr. høreapparat.
Ring venligst og bestil tid til en ekspres-reparation via Widex Service Center.

VIGTIGT! Hvis dine indstillinger går tabt under reparationen, sender vi dit apparat til klinikken, som dernæst vil kontakte dig.
REPARATION UDEN FOR GARANTI
Vi beder dig kontakte din klinik, hvis høreapparatet er uden for garanti, da vi i så fald vil returnere det uden reparation.

Vælg land

Widex A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Danmark
Tlf. 44 35 56 00